Με επιφυλαξη παντος δικαιωματος

giannetakisgarage.gr

ΠΕΡΙΒΟΛΙΑ ΘΕΣΗ ΓΚΑΡΙΑΝΑ

ΧΑΝΙΑ73100


Phone.: 694000620
Email: giannis6024@gmail.com

Νομικη Σημειωση – οροι και Προυποθεσεις

Η χρήση των υπηρεσιών του συνεργείου και η περιήγηση στον παρόντα ιστότοπο συνεπάγεται την πλήρη αποδοχή των παρακάτω όρων.


Α. ΓενικοΙ Οροι ΠΩλησης

    1. Όλα τα τιμολόγια εκδίδονται και εξοφλούνται στην έδρα της επιχείρησης ή σε προκαθορισμένο σημείο κατόπιν συμφωνίας.
    2. Τα έξοδα αποστολής ανταλλακτικών και λοιπών υλικών επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά εγγράφως.
    3. Ο πελάτης υποχρεούται να εξοφλεί το ποσό του τιμολογίου κατά την παραλαβή του οχήματος ή των εμπορευμάτων.
    4. Σε περίπτωση καθυστέρησης, επιβάλλονται νόμιμοι τόκοι υπερημερίας.
    5. Ακυρώσεις ή αλλαγές παραγγελιών γίνονται δεκτές μόνο εγγράφως και εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
    6. Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα άρνησης εκτέλεσης εντολής σε περίπτωση ασάφειας ή ελλιπών στοιχείων.


Β. Όροι ΠαροχΗς ΥπηρεσιΩν ΣυνεργεΙου

  1. Οι υπηρεσίες παρέχονται σύμφωνα με την περιγραφή της εργασίας και τις ανάγκες του οχήματος, όπως αυτές διαπιστώνονται κατά την παραλαβή.
  2. Η εκτίμηση κόστους βασίζεται είτε σε προκαθορισμένο τιμοκατάλογο είτε σε διαγνωστικό έλεγχο.
  3. Οποιαδήποτε εργασία εκτελείται μετά από προφορική ή γραπτή συναίνεση του πελάτη.
  4. Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής του κόστους, εφόσον διαπιστωθούν πρόσθετες ανάγκες κατά την εργασία.
  5. Το όχημα παραδίδεται μόνο μετά την εξόφληση του συνολικού ποσού.
  6. Σε περίπτωση μη παραλαβής του οχήματος εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ενημέρωση για ολοκλήρωση, η επιχείρηση δικαιούται:
  7. Να χρεώσει έξοδα στάθμευσης.
  8. Να προχωρήσει σε καταγγελία και επιπλέον μέτρα με βάση τη νομοθεσία.
  9. Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για προσωπικά αντικείμενα που βρίσκονται στο όχημα.
  10. Η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλειες ή ζημιές που προκύπτουν από ατυχήματα, φυσικά φαινόμενα ή ανωτέρα βία.
  11. Η εργασία θεωρείται ολοκληρωμένη εφόσον δεν υποβληθεί έγγραφη ένσταση εντός 3 ημερών από την παραλαβή.


Γ. ΕγγυΗσεις & ΠεριορισμΟς ΕυθΥνης

  1. Η επιχείρηση παρέχει εγγύηση 3 μηνών για τις υπηρεσίες της, υπό την προϋπόθεση ότι:
  2. Το όχημα δεν έχει υποστεί τροποποιήσεις.
  3. Δεν έχει γίνει καμία επέμβαση από τρίτους.
  4. Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές λόγω κακής χρήσης, αμέλειας ή φυσιολογικής φθοράς.
  5. Ανταλλακτικά καλύπτονται μόνο από την εγγύηση του κατασκευαστή τους, όπου παρέχεται.
  6. Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για έμμεσες, παρεπόμενες ή τυχαίες ζημιές.


Δ. ΜΕσα ΠληρωμΗς

  1. Η εξόφληση μπορεί να γίνει:
  2. Μετρητοίς
  3. Με χρεωστική/πιστωτική κάρτα
  4. Με τραπεζική κατάθεση (προκαταβολή όπου απαιτείται)
  5. Η μη εξόφληση εντός συμφωνημένου χρονικού διαστήματος επιφέρει αναστολή παραλαβής του οχήματος ή πρόσθετα έξοδα.
  6. Δεν γίνεται παράδοση οχήματος χωρίς πλήρη εξόφληση των οφειλών.


Ε. ΠροστασΙα ΠροσωπικΩν ΔεδομΕνων (GDPR)

  1. Η επιχείρηση συλλέγει μόνο τα απαραίτητα προσωπικά δεδομένα για την εκτέλεση των υπηρεσιών (π.χ. όνομα, τηλέφωνο, πινακίδα οχήματος, email).
  2. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για:
  3. Τη διαχείριση της εντολής.
  4. Την έκδοση παραστατικών.
  5. Την αποστολή ειδοποιήσεων service ή υπενθυμίσεων.
  6. Ο πελάτης έχει δικαίωμα πρόσβασης, διόρθωσης ή διαγραφής των προσωπικών του δεδομένων.
  7. Η επιχείρηση δεν διαβιβάζει δεδομένα σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεση του πελάτη, εκτός εάν απαιτείται από τον νόμο.
  8. Σε περίπτωση αποστολής ενημερωτικού υλικού (π.χ. newsletters, προσφορές), απαιτείται ρητή συγκατάθεση.


ΣΤ. ΤελικΕς ΔιατΑξεις

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει, επιλύεται από τα Δικαστήρια της έδρας της επιχείρησης.


Οι όροι αυτοί ενδέχεται να τροποποιούνται χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Ο πελάτης οφείλει να ενημερώνεται από την επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησης.

Κaρτα Εργασiων Συνεργειου – Γενικοι οροι


  1. Όπου στα επόμενα αναφέρεται ο όρος "ΕΤΑΙΡΕΙΑ", νοείται το αναγραφόμενο συνεργείο.


Ο πελάτης αναθέτει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ την εκτέλεση όλων των εργασιών που περιγράφονται στο παρόν, καθώς και οποιωνδήποτε επιπλέον εργασιών κριθούν αναγκαίες κατά τη διάρκεια της επισκευής του οχήματος, μετά από ενημέρωση και έγκρισή του.


Όλες οι εργασίες κοστολογούνται με βάση τις τιμές που ισχύουν κατά τον χρόνο παραλαβής του οχήματος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά εγγράφως.


Τα τιμολόγια και όλα τα νόμιμα παραστατικά της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ εξοφλούνται στην έδρα της ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, χωρίς δυνατότητα έκπτωσης εάν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά.


Η εξόφληση του τιμολογίου γίνεται κατά την παράδοση του οχήματος στον πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση του οχήματος εάν δεν έχει προηγηθεί η πλήρης εξόφληση του τιμολογίου.


Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το όχημά του και να εξοφλήσει το σχετικό τιμολόγιο εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ενημέρωση περί ολοκλήρωσης των εργασιών. Σε περίπτωση καθυστέρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να χρεώσει έξοδα στάθμευσης και τόκους υπερημερίας.


Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει το όχημα κατά την παραλαβή του. Μετά την παραλαβή θεωρείται ότι εγκρίνει πλήρως τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν, και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη.


Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν απώλειες ή ζημιές – ανεξαρτήτως αιτίας – που μπορεί να προκληθούν στο όχημα κατά τη διάρκεια της παραμονής του στον χώρο του συνεργείου, εκτός αν οφείλονται σε δόλο ή βαριά αμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.


Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απώλεια αντικειμένων, εργαλείων ή εξαρτημάτων που έχουν αφεθεί στο όχημα από τον πελάτη χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.


Το όχημα παραμένει στην αποκλειστική ευθύνη του πελάτη, ακόμα και αν οδηγείται ή μετακινείται από υπάλληλο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ στο πλαίσιο της εργασίας. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση συμφωνηθείσας αποστολής του οχήματος. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.


Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προσφέρει εγγύηση 3 μηνών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εφόσον δεν έχει γίνει τροποποίηση ή παρέμβαση από τρίτο πρόσωπο ή συνεργείο. Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσιολογική φθορά, χρήση σε ακατάλληλες συνθήκες ή βλάβες που προκλήθηκαν από λάθος του χρήστη.


Τα αρμόδια Δικαστήρια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς είναι αυτά της έδρας της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.


Δικαίωμα Άρνησης Επισκευής
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή υπηρεσιών επισκευής ή συντήρησης σε όχημα, εφόσον διαπιστωθεί ότι αυτό φέρει μη εγκεκριμένες τροποποιήσεις ή ενδέχεται να ενέχει κίνδυνο για την ασφάλεια των τεχνικών ή τρίτων. Η αξιολόγηση αυτή γίνεται κατά την κρίση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, με γνώμονα την ασφάλεια και τη νομιμότητα της επισκευής.